
Emma Mulder
2 jaar geleden
Goed werk afgeleverd! Prettig contact en additionele kosten werden altijd van te voren overlegd en bevestigd via de mail. Ik raad BBECO zeker aan.

Sander Jongerius
3 jaar geleden
Erg fijn contact met Bbeco. Hebben goed en hard doorgewerkt. Kwamen. Of een scheur tegen in de gevel die van beneden niet te zien was. Eerst netjes overleg over meer kosten.
Het werk is super netjes gedaan en alles weer schoon achtergelaten.
Kortom erg tevreden!
Het werk is super netjes gedaan en alles weer schoon achtergelaten.
Kortom erg tevreden!

Juan Taberner van der Kleij
3 jaar geleden
Bovenkant

Gerard van Halderen
4 jaar geleden

wilhelm o
4 jaar geleden
Prima gewerkt, goed personeel, na afloop alles opgeruimd en ramen gezeemd. 5 sterren.

Willy de Keijzer
4 jaar geleden
Onze voor- en zijgevel in Leimuiden zijn vakkundig en snel gerepareerd. Eerst de voegen eruit gehakt en geslepen, de gevel werd gereinigd en weer gevoegd.
Alles met veel aandacht en professionaliteit. En aan het eind werd alles keurig schoongemaakt én opgeruimd. Zelfs bij de naaste buren werd er schoongemaakt.
Erg tevreden zijn we, complimenten waard!
Vriendelijke groet,
Menno en Willy de Keijzer-Kempen.
Alles met veel aandacht en professionaliteit. En aan het eind werd alles keurig schoongemaakt én opgeruimd. Zelfs bij de naaste buren werd er schoongemaakt.
Erg tevreden zijn we, complimenten waard!
Vriendelijke groet,
Menno en Willy de Keijzer-Kempen.

nannie vervoort
5 jaar geleden
Vanwege lekkage opdracht voor reparatie en impregnatie van voor- & achtergevel op werkspot gezet. Op basis van reviews opdracht gegund aan BBeco, al was offerte 30% hoger ivm andere aanbieders.
Ipv ingeschatte 10 mandagen zijn ze slechts 3 mandagen geweest omdat werkzaamheden volgens hen zouden zijn meegevallen.
Bij eerste beste regenbui weer last van dezelfde lekkage bij achtergevel. Contact met BBECO leerde ons dat wij een lekdetectie bedrijf moesten inschakelen om de oorzaak van lekkage vast te stellen.
Lekdetectie bedrijf ingeschakeld ad € 450,=, die heeft geconstateerd dat lekkage gevolg is van o.a. openstaande voegen, gaten en dekelementen die losliggen. Al deze zaken waren zichtbaar bij de schouw voor het opstellen van de offerte.
De reactie van BBECO op het rapport: de genoemde punten behoorden niet tot oorspronkelijke offerte. BBECO stuurt vervolgens een aanvullende offerte.
Onze opdracht en de offerte BBECO waren duidelijk: “herstel en impregneren van voor- & achtergevel”. Er waren geen plaatsen uitgesloten en zoals gezegd de niet herstelde zaken waren ook zonder extra inspanning zichtbaar
BBECO rekent de hoofdprijs, levert ondeugdelijk werk en komt zijn afspraken en verantwoordelijkheden niet na.
Doe GEEN zaken met dit bedrijf, is mijn advies.
Update: Sinds ik deze review heb geschreven, zijn er ineens 4 5 sterren reviews bijgekomen, heel apart. Daarnaast is het niet mogelijk om een review te plaatsen op hun website. Deze wordt eerst gescreend door hun. Heel begrijpelijk dat ze alleen tevreden klanten aan het "woord" laten
Ipv ingeschatte 10 mandagen zijn ze slechts 3 mandagen geweest omdat werkzaamheden volgens hen zouden zijn meegevallen.
Bij eerste beste regenbui weer last van dezelfde lekkage bij achtergevel. Contact met BBECO leerde ons dat wij een lekdetectie bedrijf moesten inschakelen om de oorzaak van lekkage vast te stellen.
Lekdetectie bedrijf ingeschakeld ad € 450,=, die heeft geconstateerd dat lekkage gevolg is van o.a. openstaande voegen, gaten en dekelementen die losliggen. Al deze zaken waren zichtbaar bij de schouw voor het opstellen van de offerte.
De reactie van BBECO op het rapport: de genoemde punten behoorden niet tot oorspronkelijke offerte. BBECO stuurt vervolgens een aanvullende offerte.
Onze opdracht en de offerte BBECO waren duidelijk: “herstel en impregneren van voor- & achtergevel”. Er waren geen plaatsen uitgesloten en zoals gezegd de niet herstelde zaken waren ook zonder extra inspanning zichtbaar
BBECO rekent de hoofdprijs, levert ondeugdelijk werk en komt zijn afspraken en verantwoordelijkheden niet na.
Doe GEEN zaken met dit bedrijf, is mijn advies.
Update: Sinds ik deze review heb geschreven, zijn er ineens 4 5 sterren reviews bijgekomen, heel apart. Daarnaast is het niet mogelijk om een review te plaatsen op hun website. Deze wordt eerst gescreend door hun. Heel begrijpelijk dat ze alleen tevreden klanten aan het "woord" laten

Rick Wekking
5 jaar geleden
wij hebben de scheuren in onze gevel laten herstellen de heren hebben het mooi en vakkundig gerepareerd tegen een betaalbare prijs na de werkzaamheden hebben zij ook nog netjes alle ramen gezeemd wij zijn zeer tevreden SUPER !!